نقاشي ساختمان ازگل, رنگ آميزي ساختمانی ازگل

دوشنبه 30 مرداد 1396
22:13
.avablog.ir



[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتوبار سعادت آباد, باربری سعادت آباد

دوشنبه 30 مرداد 1396
22:07
.avablog.ir

اتوبار سعادت آباد, باربری سعادت آباد ,اتوبار سعادت آباد, باربری سعادت آباد , ,با 30 در صد تخفیف بیمه رایگان,22632532-88015702-44363047-09195594038,شبانه روزی کارگران مجرب ,اتوبار محدوده سعادت آباد, باربری محدوده سعادت آباد, اتوبار منطقه سعادت آباد, باربری منطقه سعادت آباد,اتوبار, باربری,حمل بار شرکت,حمل بار ادارات,حمل بار شرکت در سعادت آباد,حمل بار ادارات در سعادت آباد,حمل بار با نرخ اتحادیه ,اثاث کشی در سعادت آباد,اسباب کشی در سعادت آباد,اسباب کشی منزل,اثاث کشی منزل,حمل و نقل , اسباب کشی منزل در سعادت آباد,


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی داخلی

دوشنبه 30 مرداد 1396
22:03
.avablog.ir

طراحی داخلی

طراحی داخلی (Interior Design) که به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه­سازی فضاهای داخلی ساختمان­ها به منظور انجام فعالیت­های روزمره یعنی زندگی و کار است.

بخش اعظم عمر ما در فضاهای داخلی بناها سپری می­شود. این فضاها محیطی را ایجاد می­کنند که پاسخ­گوی نیازهای اساسی ما نظیر نیاز به سرپناه بوده و بسیاری از فعالیت­های ما در آن صورت می­گیرد. همچنین آنچه به یک بنا روح می­بخشد، فضای داخلی آن است. بنابراین می­توان گفت کیفیت فضای داخلی از یک طرف تأثیر مستقیمی بر نحوه انجام فعالیت­های ما در آن دارد و از طرف دیگر نگرش، احوال و شخصیت ما را تحت تأثیر قرار می­دهد. بر این اساس، هدف طراحی داخلی، بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا برای راحت­سازی زندگی در آن است. فضای معماری بدون طراحی داخلی یا اصلاً قابل استفاده نیست و یا در صورت قابل استفاده بودن، کارآیی لازم و بهینه را نخواهد داشت.

طراحی داخلی زندگی همه آحاد جامعه را تحت تأثیر قرار می­دهد و تأثیرات آن در زندگی به وضوح قابل مشاهده است. از این­رو موضوع طراحی داخلی به هیچ وجه محدود به اقشار مرفه و خانه­های اعیانی نیست. طراحی داخلی می­تواند برای کل جامعه و طبقات کم­درآمد هم مفید باشد. اگر قناعت را اصل اساسی امروز جامعه بدانیم و قصد داشته باشیم امکان زندگی راحت را در فضای 40 یا 60 متری آپارتمان­ها فراهم کنیم، طراحی داخلی یک ضرورت گریزناپذیر خواهد بود. طراحی داخلی می­تواند به ما نشان دهد که در این فضای کوچک چطور و با چه وسایلی باید زندگی کنیم.

از آنجا که طراحی داخلی در ارتباط مستقیم با ویژگی­های روحی ـ روانی انسان قرار دارد، بایستی برای نیل به یک طرح مطلوب، ویژگی­های رفتارهای انسانی در فضاهای داخلی زیستی اعم از عمومی و خصوصی، در طراحی به دقت مورد توجه قرار ­گیرد. از این­رو طراح به هنگام طراحی فضای داخلی با دو مقوله سروکار دارد: کاربرد آن فضا، و احساس و تأثیری که می­خواهد آن فضا بر استفاده­کننده داشته باشد.

طراحی داخلی طیف گوناگونی از عناصر و مؤلفه­ها از قبیل فرم، نور، رنگ، بافت، کف، سقف، دیوار، عناصر کارکردی و تزیینی و مبلمان را در برمی­گیرد. این عناصر ابزارهای کار طراح هستند که همگی باید بطور هماهنگ و متناسب در یک طرح مرتبط و خوشایند قرار گیرند.

طراحی داخلی که در حد واسط میان معماری و طراحی قرار می­گیرد، به همان میزان که شامل جنبه­های کاربردی، ساختاری و فنی می­شود، طراحی تجسمی و جنبه­های بصری و زیبایی­شناسانه را نیز در بر دارد. از این­رو طراحی داخلی اغلب در ردیف هنرهای تجسمی به حساب آمده است و برای موفقیت در آن، بایستی تا حد نسبتاً زیادی با عناصر و اصول طراحی تجسمی و مبادی سواد بصری آشنا بود.

اگرچه طراحی داخلی امروزه به عنوان یک تخصص شناخته می­شود و محدوده بسیار وسیعی را در بر می­گیرد، اما از آنجایی که این رشته در ارتباط مستقیم با فضای داخلی خانه و زندگی روزمره می­باشد، شناخت الفبای طراحی داخلی و تبیین مبانی آن به زبان ساده برای عموم مردم و بویژه زنان خانه­دار، به قابل فهم کردن آن و برخوردی علمی با این پدیده خواهد انجامید و در نهایت تأثیری عمیق بر کیفیت فضاهای زیستی جامعه ما خواهد داشت.


برچسب ها: طراحی داخلی ,
[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پلی کربنات

دوشنبه 30 مرداد 1396
21:58
.avablog.ir

تاریخچه پلی کربنات

پلی کربنات سخت ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رزین پلی کربنات در سال ۱۹۵۳ میلادی توسط دکتر دانیال فاکس در کمپانی جنرال الکتریک پلاستیک ساخته و در سال ۱۹۵۸ به طور انبوه برای اولین بار به بازار عرضه گردید. انواع ورق‌های ساخته شده نیز در سال ۱۹۶۸ تولید و روانه بازار شد. تنوع ساختاری ورق‌های پلی کربنات امکان استفاده از آن را بر روی هر نوع سازه و در جوار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی فراهم نموده است و کاربردهای وسیعی را ایجاد می‌کند. تنوع رنگ این ورق، قابلیت سایه پذیری و عبور نور آن را به میزان ۳۵ تا ۸۲ درصد امکان‌پذیر می‌نماید که از نظر طراحی و هماهنگی با رنگ سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردار می‌باشد. ورق پلی کربنات مسطح، ظاهر مشابه شیشه به ابعاد ۰۵/۳*۰۵/۲ متر تولید می‌گردد. این ورق دارای یک لایه ضد uvبرای محافظت در برابر نورآفتاب می‌باشد. می‌توان ورق با دوطرف ضد uv نیز سفارش داد، این ورق در ضخامت‌های ۱۰،۱۲،۲،۳،۴،۶،۸ میلی‌متر تولید می‌شود وعلاوه بر بیرنگ (رنگ شیشه‌ای) دارای تمام رنگ‌های اصلی (برنز، آبی، شیری، زرد، قرمز، سبز) می‌باشد. این ورق فقط از دوقسمت طول و عرض قابلیت خم شدن دارد، ومزیت آن سبک بودن آن است. کاربرد این ورق در انواع پوشش سقف‌ها، پارکینگ‌ها، سقف کاذب و دیواره‌های سوله و… می‌باشد.

عوامل جوی مانند طوفان و تگرگ و حوادث طبیعی مانند زلزله از مهم ترین عوامل در تعیین و انتخاب مصالح ساختمانی مناسب می‌باشد که با توجه به شفافیت و ضربه پذیری و مقاوم بودن ورق پلی کربنات، استفاده از این ورق در لیست مصالح ساختمانی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است. سبک بودن وزن ورق پلی کربنات علاوه بر عدم تحمیل وزن اضافه به سازه موجود که خود عامل بسیار مهم در مورد مقاومت در برابر زلزله نیز می‌باشد، در حمل و نقل آن نیز نقش به سزایی دارد چه امکان انتقال آن در تعداد بسیار با وزن بسیار کم از هزینه متعلقه و تردد مربوط به آن می‌کاهد. با توجه به مسئله عدم تبادل حرارتی، کاهش هزینه انرژی در فصول مختلف چشمگیر است که این خود در مناطق سردسیر و گرمسیر و یا حتی معتدل با توجه به اهمیت بهینه‌سازی میزان مصرف سوخت و انرژی الکتریکی از مهمتریت خصوصییات این ورق می‌باشد. سر و صدا و مزاحمت حاصل از آن همیشه از عوامل مهم در تأمین فضاهای امن از نظر مزاحمت صوتی بوده است. ورق پلی کربنات با ضخامت‌ها و لایه‌های مختلف عامل موثر در تأمین اینگونه فضاها می‌باشد. اشعه ماوراء بنفش به عنوان اشعه سرطان زا مؤثر بر سلامتی موجودات زنده و به عنوان از بین برنده رنگ اجسام شناخته می‌شود در پناه ورق‌های پلی کربنات به علت دارا بودن لایه ضد عبور این اشعه، فضایی سالم و قابل اطمینان ایجاد می‌گردد. مشکل تمیز نگاه داشتن نماها و یا سقف‌های شفاف ساختمان‌ها همیشه وجود داشته که در مورد ورق‌های پلی کربنات با توجه به خصوصیت آنتی استاتیک بودن لایه خارجی آن، گرد و غبار و دوده معلق در هوا جذب سطح ورق نشده و با اولین شستشوی ساده و یا باران به راحتی پاکیزه می‌گردد. ضربه پذیری و نشکن بودن ورق پلی کربنات موجب فراهم کردن فضایی عاری از خطر در برابر سقوط اجسـام می‌گردد.[۵]

صرفه اقتصادی پلی کربنات

از جمله مزیتهای پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کمتر ونیز وزن سبک تر آن می‌باشد. همچنین مقاومت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

معایب

ورق پلی کربنات نیز مانند هر ساخته دست بشر دارای معایبی می‌باشد. علیرغم تمامی محاسن ذکر شده از ورقهای پلی کربنات، یکی از بارزترین معایب آن را می‌توان به گرمایش بیش از حد فضای زیرین این ورقها خصوصاً در ماههای گرم سال اشاره کرد. در هنگام آتش‌سوزی اگرچه شعله‌ور نمی‌شود ولی دودزا می‌باشد. در کنار شفافیت مشابه شیشه، از مسئله خش پذیری سطح ورق نیز نمی‌توان دوری کرد که خود باعث کدر شدن سطح ورق و خدشه دار شدن دید می‌گردد. با خصوصیات بسیاری که در این محصول وجود دارد، بهای گران آن اجتناب ناپذیر است، چون بهای ماده اولیه و بخصوص پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش خود از ارقام قابل توجه در این امر می‌باشد.

مشخصات فنی و فیزیکی

ابعاد ورقهای ساده

  • ضخامت ۲ تا ۱۲ میلی‌متر
  • حداکثر عرض ۲۰۵۰ میلی‌متر
  • طول بنا به درخواست مشتری
  • سایز استاندارد: ۳۰۵۰ * ۲۰۵۰ میلی‌متر

ورقهای چندجداره

  • ضخامت ۴-۶ میلی‌متر دوجداره
  • ضخامت ۸-۱۰ میلی‌متر دو جداره
  • ضخامت ۱۶ میلی‌متر سه جداره
  • حداکثر عرض ۲۱۰۰ میلی‌متر
  • طول بنا به درخواست مشتری[۶]

ویژگی صفحات پلی کربنات

  • خواص شیمیایی

ورقهای پلی کربنات در درجه حرارت اتاق، ودر مقابل اسیدهای الی و معدنی، روغنها و محلول نمکهای خنثی، هیدروکربنهای آلیفاتیک و الکلها مقاوم می‌باشند. مقاومت شیمیایی این ورقها در مقابل بسیاری از مواد پاک کننده درزگیرها و چسب‌های موجود در بازار با توجه به نتایج آزمایشهای متعدد محرز گردیده است.

  • مقاومت در برابر ضربه و خراش

مقاومت ضربه‌ای ورقهای پلی کربنات ۲۵۰ برابر شیشه هم ضخامت با آن می‌باشد. انواع ورقهای پلی کربنات در برابر خش و خراش در شرایط بسیار سخت آزمون، مقاومتی نزدیک به شیشه از خود نشان می‌دهد.

  • مقاومت در برابر کشش و خمش (انعطاف‌پذیری)

مقاومت کششی ورقهای پلی کربنات بیش از ۷۰ نیوتن بر میلیمتر مربع (N/mm²) در حد تسلیم فیزیکی این ورقها می‌باشد، مقاومت خمشی این ورقها در حدود ۲۵۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع (N/mm²) می‌باشد که از مقاومت مطلوبی به شمار می‌روند.

  • عایق حرارتی و صرفه جویی در مصرف انرژی

ورقهای پلی کربنات نور خورشید را جذب و در نتیجه هزینه تهویه مطبوع را در فصل گرما کاهش می دهنداین ویژگی در زمستان نیز باعث صرفه جویی در مصرف سوخت شده و به دلیل خاصیت عایقی بهتر نسبت به شیشه، سالیانه می‌توان به میزان ۳۰ لیتر سوخت مایع به ازاءهر متر مربع صرفه جویی نمود.

  • خود خاموشی و اشتعال ناپذیری

ورقهای پلی کربنات آتش نمی‌گیرد، شعله‌ور نمی‌شود و در دمای بالای حریق به آرامی ذوب می‌شود و مانع گسترش آتش شده و به صورت خود به خودی خاموش می‌شود.

  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش UV و سایر شرایط جوی

این محصول به دلیل دارا بودن پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش UV در مقابل این اشعه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و رنگ آن در اثر تابش اشعه خورشید تغییر نمی‌کند و ویژگی شفافیت خود را در مدت زمان طولانی حفظ می‌کند.[۷]

موارد مصرف

در صنایع اتومبیل جهت تزئینات داخلی خودرو، ساخت داشبورد و متعلقات آن، ساخت سپر و پانلهای داخلی و شیشه‌های چراغ اتومبیلهای مدرن، در صنایع بهداشتی و پزشکی جهت ساخت بطری‌های شفاف برای بسته بندی مواد غذایی و داروئی، ساخت انواع عینکهای طبی و صنعتی و همچنین تهیه لنزهای چشمی در رنگهای مختلف، لوازم دیالیز، آندوسکوپی و انتقال خون و ساخت آمپول بدون سوزن، در صنایع برق و کامپیوتر جهت ساخت کانکتورهای الکتریکی، لوازم الکتروتکنیک، ساخت دیسکهای فشـرده (CD)، DVDها، تزئینات و پوشش کامپیوترها، و در صنایع ایمنی جهت ساخت کلاه ایمنی، عینک‌های ایمنی، ماسکهای گاز و پوشش‌های محافظ و همچنین در صنایع نظامی جهت ساخت شیشه‌های مقاوم جلوی هواپیماهای شکاری و ساخت شیشه‌های ضدگلوله کاربرد دارد.

روش تولید

بخشهای مختلف واحد تولید پلی کربنات

  1. سنتز پلی کربنات
  2. شستشوی محلول پلی کربنات
  3. بازیافت حلال
  4. تبخیر و گرانول سازی
  5. تصفیه اولیه گازهای خروجی
  6. ایستگاه دمنده‌ها و مخازن میانی محصول پلی کربنات
  7. بسته بندی و انبار محصول پلی کربنات
  8. قسمت آلیاژسازی پلی کربنات و بسته بندی و انبار محصول آلیاژ شده

موارد کاربرد

  • ساختمان سازی
  • صنعت حمل و نقل
  • کاربردهای شیشه
  • عملکرد شیشه ایمنی
  • پنجره سقفی، پارتیشن بندی، گنبدهای تزیینی، اتاقک سازی
  • استادیوم‌های فضای باز یا بسته
  • پوشش استخر
  • پوشش گلخانه
  • پوشش سقف پاساژ و بازارچه
  • پوشش نورگیرهای انبارها
  • پوشش نورگیرهای سالنهای اجتماعات

نحوه عملکرد این ورقها به گونه‌ای است که در تابستان خصوصاً در مرداد ماه که خورشید بصورت کاملاً عمود می‌تابد، این ورقها با بازگرداندن مقدار قابل توجهی از نور خورشید از گرمایش بیش از حد محیط زیرین جلوگیری می‌کند و در سایر فصول نسبت به تغییر زاویه تابش خورشید، میزان گذر نور و گرما نیز تغییر می‌کند، به طوری که در فصل زمستان که خورشید کاملاً مایل می‌تابد، بیشترین گذر نور از سطح فوقانی به فضای داخل را ممکن می‌سازد.


برچسب ها: پلی کربنات ,
[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب های ضد سرقت خصوصیات مشخصی دارند

دوشنبه 30 مرداد 1396
21:56
.avablog.ir

درب های ضد سرقت خصوصیات مشخصی دارند که نسبت به درب های داخلی و چوبی از امنیت و مقاومت بیشتری برخوردار است. درب های ضد سرقت معمولا داخل لنگه درب از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا عملا نفوز به داخل ساختمان را غیر ممکن و یا به تاخیر بیندازد.

قفل و یراق آلات مورد استفاده در درب های ضد سرقت نیز با درب های معمولی متنفاوت است بطوریکه معمولا زبانه قفل برای درب ضد سرقت از نوع گاو صندوقی بوده و معمولا دو یا سه قفل لنگه درب را به چهارچوب چفت می نماید.

لنگه درب ضد سرقت علاوه بر داشتن یک ورقه فلزی در صورت درخواست امکان نصب سنگ پشم نسوز و عایق صوتی در هر دو طرف لنگه را نیز دارای می باشد که علاوه بر عایق حرارتی عایق صوتی نیز می گردد . رویه لنگه درب معمولا از ورق MDF طرح دار ساده و یا برجسته به ضخامت 8 تا 14 میلیمتر استفاده می شود. MDF رویه درب بصورت رنگ و یا روکش PVC قابل اجرا می باشد که برای درب های ورودی ساختمان که در مجاورت نور خورشید و یا هوای آزاد قرار دارند MDF رنگ شده توصیه می گردد.

چهارچوب درب از ورق فلزی 2 میلیمتر فرم داده شده استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی درب توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می گردد. دور تا دور لنگه درب از زوار لاستیکی جهت جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان تعبیه شده است. چهارچوب درب های ضد سرقت معمولا بصورت فلزی و رنگ شده تحویل داده می شود ولی در صورت درخواست امکان نصب پرواز چوبی بر روی چهارچوب نیز وجود دارد که ظاهر درب کاملا چوبی دیده می شود.


[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتوبار جناح, باربری جناح

دوشنبه 30 مرداد 1396
21:53
.avablog.ir

,اتوبار جناح, باربری جناح , ,با 30 در صد تخفیف بیمه رایگان, 44331464-66535118,شبانه روزی کارگران مجرب کلیه مناطق تهران و شهرستان اتوبار محدوده جناح, باربری محدوده جناح, اتوبار منطقه جناح, باربری منطقه جناح,اتوبار, باربری,حمل بار شرکت,حمل بار ادارات,حمل بار شرکت در جناح,حمل بار ادارات در جناح,حمل بار با نرخ اتحادیه ,اثاث کشی در جناح,اسباب کشی در جناح,اسباب کشی منزل,اثاث کشی منزل,حمل و نقل , اسباب کشی منزل در جناح,اتوبار جناح, باربری جناح,اتوبار جناح, باربری جناح,


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتوبار صد دستگاه , باربری صد دستگاه

دوشنبه 30 مرداد 1396
21:47
.avablog.ir

اتوبار صد دستگاه , باربری صد دستگاه ,اتوبار صد دستگاه , باربری صد دستگاه , ,با 88850541-66098243-44362037-30 در صد تخفیف ,اتوبار محدوده صد دستگاه , باربری محدوده صد دستگاه , اتوبار منطقه صد دستگاه , باربری منطقه صد دستگاه ,اتوبار, باربری,حمل بار شرکت,حمل بار ادارات,حمل بار شرکت در صد دستگاه ,حمل بار ادارات در صد دستگاه ,حمل بار با نرخ اتحادیه ,اثاث کشی در صد دستگاه ,اسباب کشی در صد دستگاه ,اسباب کشی منزل,اثاث کشی منزل,حمل و نقل , اسباب کشی منزل در صد دستگاه ,


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتوبار افراسیابی, باربری افراسیابی

دوشنبه 30 مرداد 1396
21:45
.avablog.ir

اتوبار افراسیابی, باربری افراسیابی ,اتوبار افراسیابی, باربری افراسیابی , ,با 88850541-66098243-44362037-30 در صد تخفیف ,اتوبار محدوده افراسیابی, باربری محدوده افراسیابی, اتوبار منطقه افراسیابی, باربری منطقه افراسیابی,اتوبار, باربری,حمل بار شرکت,حمل بار ادارات,حمل بار شرکت در افراسیابی,حمل بار ادارات در افراسیابی,حمل بار با نرخ اتحادیه ,اثاث کشی در افراسیابی,اسباب کشی در افراسیابی,اسباب کشی منزل,اثاث کشی منزل,حمل و نقل , اسباب کشی منزل در افراسیابی,


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتوبار شورا, باربری شورا

دوشنبه 30 مرداد 1396
21:41
.avablog.ir

اتوبار شورا, باربری شورا ,اتوبار شورا, باربری شورا , ,با -88665401-44312813-22855571 در صد تخفیف ,اتوبار محدوده شورا, باربری محدوده شورا, اتوبار منطقه شورا, باربری منطقه شورا,اتوبار, باربری,حمل بار شرکت,حمل بار ادارات,حمل بار شرکت در شورا,حمل بار ادارات در شورا,حمل بار با نرخ اتحادیه ,اثاث کشی در شورا,اسباب کشی در شورا,اسباب کشی منزل,اثاث کشی منزل,حمل و نقل , اسباب کشی منزل در شورا,


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتوبار حافظیه, باربری حافظیه

دوشنبه 30 مرداد 1396
21:38
.avablog.ir

اتوبار حافظیه, باربری حافظیه ,اتوبار حافظیه, باربری حافظیه , ,با -88665401-44312813-22855571 در صد تخفیف ,اتوبار محدوده حافظیه, باربری محدوده حافظیه, اتوبار منطقه حافظیه, باربری منطقه حافظیه,اتوبار, باربری,حمل بار شرکت,حمل بار ادارات,حمل بار شرکت در حافظیه,حمل بار ادارات در حافظیه,حمل بار با نرخ اتحادیه ,اثاث کشی در حافظیه,اسباب کشی در حافظیه,اسباب کشی منزل,اثاث کشی منزل,حمل و نقل , اسباب کشی منزل در حافظیه,


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به websteir.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]